Order Form

Name:
Email Address:
Phone Number :
Home / Office Adress :
Postcode :
Product code/item(s) /Enquiry:
Payment Mode Cimbclicks
Maybank2U
Cash Deposit Maybank
Cash Deposit CIMB
Bank Islam
Western Union
PAYPAL
Deposit/Transfer from other bank
When can u settle the payment? :
Where did you heard about CuteLovers :
Confirmation : I have read,understood and agreed to the terms & Conditions.

This contact form was created by Freedback.

Nov 13, 2012

MINYAK BURUNG BUT BUT




Minyak But-But mengandungi ramuan lebih dari 100 jenis herba, termasuklah jenis tumbuhan yang kebiasaannya digunakan oleh burung But-But untuk membuat sarangnya.

Kelebihan Minyak But-But adalah seperti berikut:-
...
Untuk Patah Tulang.
Panaskan minyak dan sapukan pada bahagian yang patah dan terus balutnya dengan kain. Amalkan bersama Radix sebanyak 6 kapsul sehari.

Untuk Buasir.
Sapukan Minyak But-But pada bahagian dubur/anus yang terkeluar. Amalkan bersama Ficus, Pelawas dan Coscinium Plus.

Untuk Darah Tinggi dan Lumpuh atau Stroke.
Panaskan minyak sedikit dan sapukan pada bahagian leher dan bahagian yang terasa kesemutan dan lumpuh.

Untuk Urut.
Minyak ini bersifat sejuk diluar dan didalam ia akan meresap ke lapisan epidermis yang mampu untuk mengubati saraf yang terganggu.

Sengatan Serangga.
Ambil kapas dan basahi minyak ini dan letakkan pada bahagian yang terkena sengatan.

Luka Kecil-Kecil.
Ambil kapas dan basahi minyak ini dan letakkan pada bahagian yang terkena sengatan.

Terkena Air Panas dan Luka Terbakar.
Sapukan minyak ke bahagian yang mengelembung.

Cirit-Birit.
Minum satu sudu kecil bersama air suam.

Kembung Perut.
Panaskan sedikit minyak dan urut perlahan-lahan secara berulang kali di bahagian perut secara memutar. Untuk kanak-kanak gunakan daun sirih dan sapukan minyak pada bahagian perut.

Asma.
Kanak-Kanak kecil, minum satu sudu kecil pada waktu malam dan sapukan pada bahagian dada dan selimutkan kanak-kanak tersebut.

Kanak-Kanak Yang Sering Kencing Malam.
Sapukan pada bahagian ari-ari sebelum tidur. Dicadangkan amalkan bersama Madu Asli.

Bayi Sering Menangis Pada Waktu Malam.
Sapukan pada bahagian kening atas pada setiap waktu malam.

Lemah Tenaga Batin.
Lakukan urutan pada bahagian zakar pada setiap hari.

Wanita setelah bersama dengan suami.
Digunakan untuk menghilangkan rasa sakit bersama suami.

- banyak lagi khasiatnya :-Untuk urut,tulang patah,terseliuh,sengatan serangga,terkena air panas,luka,melecur,cirit-birit,kembong perut,buasir,tumpah darah,sengal-sengal badan,kudis,gatal kulit,kanak-kanak kencing malam dan sebagainya,,

CARA KEGUNAAN :-

1)Luka,gatal kulit,kembong perut dll ; sapukan minyak pada tempat yang sakit
2)Pendarahan atau tumpah darah ; Minum 1 sudu minyak
3)Patah tulang, terseliuh ; Panaskan minyak,sapu tempat yang sakit dan balut

RAMUAN :-
Dirumus khas menggunakan 100% rempah ratus dan herba asli tanpa pewarna tiruan,minyak kelapa dan ibu minyak but-but
Harga : Rm9.90

TESTIMONI MINYAK BUT BUT

TUMPAH DARAH

Nak jdkn cite, 1 ari  sorg jiran aku mngadu sakit perut.  Umur die dlm lingkungan 40-an. Rupe-rupenye die pragnent. Disebabkan malu coz dah ade cucu bderet-deret, so die cube nak gugurkn kndungan tu. Lepas 3 ari die tpakse tahan sakit coz blaku pdarahan yg bnyk. So, husband die nak bawak g hospital tp die takut. Kebetulan, mak ngan bapak aku g mlawat die kat umah. Die pown cite sal bnde  tu kat mak aku. Mak aku kecian kat die. Mak aku bgegas balik umah  ambik minyak but but. Pastu mak aku suruh die minum sesudu. Lebih kurang dalam 15 minit, pendarahan die trus berhenti. Macam x caye je..X jadik husband die nak bawak g hospital. Bagus gak ubat yg bapak aku wat ni coz mpunyai kandungan yg mujarab utk sakit spt ni..

LUKA AKIBAT JATUH

     Korang tau x or pernah dgr pasal khasiat minyak but but??   Aku ingat ag mse aku kecik2 dulu. Aku pernah jatuh basikal. Biase ar, budak nakal.bdarah kat lutut ngan siku..aku pun mraung ar blk umah..tdengkot-dengkot..perghhh...sakit 2...!!!Bapak aku x bnyk ckp,die trus ambk minyak burung but-but n sapu kat luke aku 2. Darah yg meleleh kat lutut aku trus je brhnti. Wah, power towl ubat 2...! due tige ari pastu, luke aku tros kering n elok


                                            PRICE : RM15.00

No comments: